אכילה רגשית היא אכילה שמטרתה אינה לספק רעב ולהשיג תחושת שובע אלא אכילה שמטרתה לספק מענה לצרכים רגשיים שונים ובאה כדרך התמודדות עם מצוקה נפשית. כולנו אוכלים מדי פעם יותר ממה שהגוף שלנו רציך- באירועים מיוחדים, "סתם כי בא" , כדרך תקשורת חברתית וכו'. הבעיה מחמירה כאשר בכל פעם כשאנו מרגישים מצוקה נפשית- אנחנו פונים לעזרתו של האוכל. כך יוצא מצב שהדרך להתמודד עם המצוקה הנפשית- עובר דרך האכילה. מצבים אלו כוללים, בין השאר- אכילה לא מבוקרת, אכילה "אוטומטית" ללא הנאה, אכילה בכמות גדולה. דיאטנים קליניים העוסקים באכילה רגשית- עוסקים בזיהוי דפוסי האכילה של המטופל, זיהוי מצבים ביומיום שמהווים טריגר לאכליה הרגשית, ובניית הרגלי אכילה נכונים ומאוזנים לפי אורח חיים של המטופל.

אכילה רגשית

מצאנו 8 מטפלים
no-image-437

שמרית הלר • דיאטנית קלינית בנתניהנתניה


דיאטנית קלינית. ליווי צמוד- יד ביד איתך ליצירת השינוי והטמעתו.

סטפני מורן • דיאטנית קלינית בתל אביבתל אביב


דיאטנית קלינית M.Sc. תואר ראשון במדעי התזונה וסטודנטית לתואר שני בתזונה, בריאות והתנהגות. את התמחותה עברה בבתי החולים איכילוב ושמואל הרופא. עובדת כדיאטנית במחלקה האנדוקרינית לילדים בשיבא, כמו כן עברה הכשרה לסכרת מטעם אונ' תל-אביב.

ארנון כץ • דיאטן קליני בהוד השרון - לרדת במשקל ובגדולהוד השרון


דיאטן קליני ומאמן כושר בעל ניסיון בהרזיה ללא דיאטה. שיטה קלה, נוחה ומהנה לירידה במשקל תוך שמירה על התוצאות לתמיד

ענת לויתן • דיאטנית קלינית ברמת השרוןתל אביב


מאמינה כי שינוי קטן מוביל להבדל גדול. כל אחד יכול לעשות שינוי קטן בחייו שיביא להבדל גדול בבריאותו, בהרגשתו ובאורח חייו

fallback-no-image-281

חני שטיינמץ • דיאטנית קלינית ביקנעםטבעון-יקנעם


דיאטנית קלינית, בעלת תואר שני בתזונה, בריאות והתנהגות ומנחת קבוצות.

רחל מנצן-לביא • דיאטנית קלינית בירושליםירושלים והסביבה


דיאטנית קלינית ומנתחת התנהגות מכל הלב, לא מאמינה ב"דיאטה" אלא באורח חיים בריא, הכולל את כל המזונות בצורה מאוזנת. בעלת קליניקה פרטית בירושלים. אשמח להדריך, לתמוך ולעזור. מוזמנים ליצור קשר!

הילה רוזנברג • דיאטנית קלינית בתל אביבתל אביב


טיפול בהשמנה ועודף משקל, שינוי הרגלים ואורח חיים בריא, הפרעות אכילה והתמודדות עם אכילה רגשית. בעבודתי אני משלבת בין כלים פרקטיים לתזונה נכונה לבין כלים לשינוי התנהגות.

הילה רוזנברג • דיאטנית קלינית בראשון לציוןראשון לציון והסביבה


טיפול בהשמנה ועודף משקל, שינוי הרגלים, הפרעות אכילה והתמודדות עם אכילה רגשית. בעבודתי, אני משלבת בין כלים פרקטיים לתזונה נכונה לבין כלים לשינוי התנהגות.