כאן תוכלו למצוא טיפול פרטני בפסיכודרמה. טיפול קבוצתי בפסיכודרמה ניתן למצוא גם בקטגוריה של "קבוצות" באתר זה.
פירוש המילולי של ""פסיכודרמה " היא פסיכו-נפש, דרמה –בפעולה. בשיטת טיפול זו- האמצעי הטיפולי להקל על הקושי הרגשי הוא לשחק אותו בסצנות ומשחקי תפקידים של "כאן ועכשיו". בפסיכודרמה יש עבודה ישירה על בעייתו של המטופל, באמצעות משחקי תפקידים, הצגה.
כך, ניתן לחוות מצבים לא פתורים, קונפליקטים, רגשות מודחקים, התמודדות במצבי חיים שונים ולשחזר אותם דרך הסצנות המבוצעות. באמצעות הפעולה הדרמתית ניתן להרחיב את הרפרטואר האישיותי של האדם, לזהות ולהתחבר לרגשות לא מודעים, לאתר יכולות של ספונטניות ויצירתיות ולעבור תהליך של צמיחה ושינוי. דרך הפעולה הדרמטית המטופל לומד להתבונן אל תוך עצמו ולעבד נושאי התמודדות שונים בצורה יצירתית וחווייתית. ניתן לטפל ברמה פרטנית וקבוצתית, מתאים לילדים, נוער ומבוגרים. פסיכודרמה פרטנית מתאימה למי שמתקשה להיפתח מול קבוצה, ומאפשר התפתחות יחסים טיפוליים אינטימיים ובניית האמון.

פסיכודרמה

מצאנו 14 מטפלים

נירית מירן • עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיה (טיפול נפשי דינמי), בתל אביבתל אביב


עו"ס קלינית, פסיכותרפיסטית. תחומי מומחיות: פסיכותרפיה, טיפול דינמי ממוקד, העצמה אישית, חרדה, דיכאון ומצבי רוח, קשיים בקשר, טיפול במצבי משבר, נפגעי תקיפה מינית פוסט טראומה, טיפול בהתמכרויות, בהפרעות אישיות כגון, הפרעת אישיות גבולית.

אילנה רזי בן מאיר • טיפול משפחתי זוגי, פסיכודרמה בתל אביבתל אביב


מטפלת זוגית ומשפחתית ופסיכודרמטיסטית מוסמכת. ניסיון עשיר ומגוון למעלה מ20 שנה בעבודה עם קבוצות, משפחות, זוגות ויחידים. מאמינה בפוטנציאל היצירתי שלנו לחולל שינויים בתוכנו ובינינו.

fallback-no-image-843

תמרה מימוני Tamara Maimoni • פסיכודרמה וארגז חול בירושליםירושלים והסביבה


תמרה מימוני Tamara Maimoni שלום וברכה. אני מטפלת בפסיכודרמה מוסמכת ובעלת תואר שני. הטיפול אצלי משורש בפסיכולוגיה יהודית ונושאת את האמונה בטוב ההוליסטי ככוח מרפא.

קלר גולדברג ללוש • פסיכודרמה ברחובותרחובות נס ציונה


מטפלת קבוצתית ופרטנית בילדים ומבוגרים, Therapeute en psychodrame, enfants et adultes

יגאל בן אהרון • פסיכודרמה בתל אביבתל אביב


מטפל ומנחה בפסיכודרמה ואומנויות (MA) ומדריך הורים בוגר מכון אדלר. בעל ניסיון רב בעבודה עם מתבגרים ומבוגרים .קבוצות וסדנאות במגוון תחומים. מנהל הדף "החופש לפעול- playfulness" המחבר בין אמנות על כל סוגיה לטיפול ותרפיה.

רוית קיי • פסיכותרפיה, פסיכודרמה בקדימה צורןיישובי השרון


יעוץ ליווי ותמיכה בטיפולי פוריות עו"ס , פסיכותרפיסטית פסיכודינמית ומטפלת בפסיכודרמה.

ענת גולדוסר חג- טיפול באומנויות ופסיכודרמה בתל אביבתל אביב


מטפלת באומנויות- התמחות בפסיכודרמה ׁׁׁM.A. טיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים והדרכת הורים.

גלי מורג • פסיכודרמה בירושליםירושלים והסביבה


שמי גלי, מטפלת באמצעות פסיכודרמה, בוגרת סמינר הקיבוצים (MA) ועובדת סוציאלית, בוגרת תל-חי (BA). עובדת עם מבוגרים, צעירים, נוער וילדים. במסגרת הטיפול ניתן לשלב שיח וכלים מעולם הפסיכודרמה, חילופי תפקידים, דימויים ומטפורות.

אילנה רזי בן מאיר • טיפול משפחתי זוגי, פסיכודרמה בזיכרון יעקבזיכרון יעקב -בנימינה


מטפלת זוגית ומשפחתית ופסיכודרמטיסטית מוסמכת.ניסיון עשיר ומגוון למעלה מ20 שנה בעבודה עם קבוצות, משפחות, זוגות ויחידים. מאמינה בפוטנציאל היצירתי שלנו לחולל שינויים בתוכנו ובינינו.

הילה גלעד בר • פסיכודרמה, דרמה תרפיה, פסיכותרפיה יונגיאנית בתל אביבתל אביב


שמי הילה, מטפלת בפסיכודרמה (MA) ובוגרת לימודי פסיכותרפיה יונגיאנית מבר אילן. בעלת BA בפסיכולוגיה. עובדת עם מבוגרים, צעירים ובני נוער בת"א. בהתאם להתפתחות הטיפול, יהיה ניתן לשלב כלים תרפוייטים מעולם הדרמה, פירוש החלומות והיצירה בכלל.

מעין מרקדו אטדגי • אומנות פלסטית , פסיכודרמה בכפר סבאכפר סבא


טיפול רגשי דרך אמנות, משחק, עם ילדים, ומבוגרים. מתמחה עם אוכלוסיה אוטיסטית. האמנות היא כלי דרכו נוצר חיבור בין שניים: בין מטפל למטופל, בין גוף ונפש, בין מודע ללא מודע...

יותם בצלאל - מטפל בפסיכודרמה אינטגרטיבית ופלייבקפרדס חנה-קיסריה


מטפל באופן פרטני וקבוצתי. בוגר אוניברסיטת חיפה .B.A. בעבודה סוציאלית. מטפל מוסמך בפסיכודרמה בין תחומית וכן בפלייבק בשילוב אומנויות וגישות הוליסטיות. מנחה קבוצות נוער בסיכון, פגועי נפש וקבוצות למבוגרים נורמטיביים.

אודי גולדשטיין - טיפול בפסיכודרמה בכפר סבאכפר סבא


מטפל בפסיכודרמה, בוגר MA במסלול למטפלים מנוסים בהבעה ויצירה, מטעם אוניברסיטת חיפה. במפגש בינינו ניתן מרחב ואמפתיה להבנת החסמים והקונפליקטים הפנימיים, כדי לזהות את הקול והדרך הייחודיים לך להתגבר ולהגשים את מטרותייך.

no-image-1459

צביה סופר • פסיכודרמה בירושליםירושלים והסביבה


צביה סופר MA, פסיכותרפיסטית, פסיכודרמטיסטית. מטפלת בנוער ומבוגרים. עובדת במרכז טיפולי " גוונים" ובתיכון של בני נוער הסובלים מהפרעות התנהגות. בעלת קליניקה פרטית בירושלים ונופי פרת.